ServMon

Box is coming out in about 5 hours, decided to make a thread about it.

PM for nudges, I'm almost available 24/7.

«13456730

Comments

  • Yes waiting for it... Looks like a nice windows box is coming

    s1lv3rst4r

  • the artwork for this one scares me :lol:

  • XD XD true the artwork is scary

    s1lv3rst4r

  • Type your comment> @VbScrub said:

    the artwork for this one scares me :lol:

    The artwork is awesome! LMAO

    PM for nudges, I'm almost available 24/7.

  • looks like a green pokemon

    s1lv3rst4r

  • anyone gonna aim for blood? Worrying about the connection issues.

    HootHoot

  • Type your comment> @HootHoot said:

    anyone gonna aim for blood? Worrying about the connection issues.

    I'd try to aim for blood, but i'm worried because there is a very slim chance It'll actually happen, lol.

    PM for nudges, I'm almost available 24/7.

  • Type your comment> @magomed said:

    Type your comment> @HootHoot said:

    anyone gonna aim for blood? Worrying about the connection issues.

    I'd try to aim for blood, but i'm worried because there is a very slim chance It'll actually happen, lol.

    Gonna skip as usual. The box gonna release at 3am here...

    HootHoot

  • Type your comment> @HootHoot said:

    Type your comment> @magomed said:

    Type your comment> @HootHoot said:

    anyone gonna aim for blood? Worrying about the connection issues.

    I'd try to aim for blood, but i'm worried because there is a very slim chance It'll actually happen, lol.

    Gonna skip as usual. The box gonna release at 3am here...

    OOF, that sucks. Well goodnight! hahaha.

    PM for nudges, I'm almost available 24/7.

  • Yup, here it'll be released at 2 AM :( I wanted to atleast try doing it the moment it released.

  • anyone wanna team up ? No delusions of blood here. Just looking to have fun.

    Anuragd

  • just have funn ;)

  • 30 minutes left!

    PM for nudges, I'm almost available 24/7.

  • yes for me it is 12:30am but gonna try for atleast 2 hour

    s1lv3rst4r

  • ight here we go

    v1ew-s0urce.flv
  • OMG, already firstblood in a few minutes....my scans are not even finished :)

  • Waiting the first blood ;)

  • Type your comment> @roelvb said:

    OMG, already firstblood in a few minutes....my scans are not even finished :)

    I'm not even able to access hackthebox.eu right now.

    PM for nudges, I'm almost available 24/7.

  • connection issues?

  • Stop bruteforcing the sh1t out of that box!!

    Hack The Box

  • VIP servers are becoming slow af. HTB infrastructure needs proper capacity planning.

  • Type your comment> @JMFL said:

    connection issues?

    Yup, same here.

    PM for nudges, I'm almost available 24/7.

  • edited April 11

    Have found a bunch of passwords. Can't use them :neutral: Rabbit hole?

  • damn, it's too slow !!!

  • Found them too. One of them is working, just doesn't lead anywhere with the current level of privilege

  • How are you guys doing anything with this box? Keeps disconnecting :(

  • @magomed smh figured it was, never can actually work on a new released box day one...

  • Again, stop bruteforcing!!

    Hack The Box

  • Doesn't HTB discourage bruteforcing online apps? If VIP servers are this bad I can't imagine the free ones.

  • i hate to say it but they need to increase the VIP membership fee....

Sign In to comment.